1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам. 2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях 1. Порушення правил організації занять. - Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено; - Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу; - Самовільне доступ до снарядів і тренажерів; - Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою; - Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ. 2. Порушення в методиці викладання - Форсоване навчання складним, пов'язаних з ризиком і психологічними труднощами для дитини, вправам без достатньої його підготовленості; - Надмірне навантаження на дитину в ході заняття, пов'язане з цим значне стомлення, що приводить до зниження концентрації уваги; - Зайве емоційне збудження, викликане виконанням південних вправ, ігор, естафет. 3. Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу. - Недостатня освітленість залу або площадки для занять; - Відсутність вентиляції; - Незручна, що сковує рухи і утрудняє теплообмін одяг; - Слизька шкіряна або пластикова жорстка підошва взуття, високий каблук, незавязанние шнурки; - Сторонні предмети, що колють на одязі або в кишенях (значки, шпильки, шпильки, дрібні іграшки і т.п.). - Намиста, ланцюжки, тасьми, що зав'язуються на шиї; довгі, не прибрані в косу чи не підібрані на гумку волосся у дівчаток; - Очки у погано бачать дітей, які не закріплені на потилиці гумкою. 4. Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням. - Надмірність навантаження для дітей, які нещодавно перенесли захворювання; - Відсутність систематичної (2 рази на рік) диспансеризації дітей; - Відсутність відомостей про хронічні захворювання і травмах. 5. Недооцінка значення страховки і допомоги. - Неправильна страховка чи її відсутність при виконанні складних вправ на гімнастичних снарядах, основних видах рухів, опорних стрибках, акробатики; - Відсутність матів під снарядами й тренажерами. 6. Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання. - Малі розміри залу або площадки для занять; - Нерівності підлоги, розщеплені мостини, незакріплені мостини паркету; - Несправність килимового покриття і матів (розриви, що розійшлися шви) і відсутність його надійного кріплення до підлоги; - Несправність снарядів і тренажерів, ненадійність кріплення, розпущеність сполук, незатягнутим гайки, що стирчать болти і шурупи; - Неправильна, зайво скупчена розстановка снарядів і тренажерів, при якій діти заважають один одному виконувати вправи; - Погано закріплені і несправні електричні вимикачі, розетки; - Низько повішені декоративні рослини, прикраси, світильники; - Відсутність захисних сіток на вентиляторах, до яких можуть дотягнутися діти; - Розташування магнітофона чи програвача в доступному для дітей місці; - Колони і виступи, не оббиті м'яким матеріалом; - Відсутність яскравих наклейок на скляних дверях на рівні очей дитини; - Вільний доступ дітей до вікон, відкритим для провітрювання; - Відсутність телефону у доступному місці; - Відсутність в легкодоступному місці аптечки першої медичної допомоги.
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики: 1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики. 2.Порушення методики і принципів навчання та тренування. 3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів. 4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання. 5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів. 6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря. 7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам. 2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами. 3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях 1. Порушення правил організації занять. 2. Порушення в методиці викладання 3. Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу. 4. Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням. 5. Недооцінка значення страховки і допомоги. 6. Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання.
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики: 1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики. 2.Порушення методики і принципів навчання та тренування. 3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів. 4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання. 5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів. 6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря. 7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях . Порушення правил організації занять
. Порушення в методиці викладання . Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу. . Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням. . Недооцінка значення страховки і допомоги. . Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання. Муратова
1)1.Порушення правил організації занять. 2.Порушення в методиці викладання. 3.Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу. 4.Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням. 5.Недооцінка значення страховки і допомоги. 6.Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання. 2)Інклюзивна освіта — це комплексний процес,забезпечення рівного типу до якісної освіти дітям з особливими потребами. Цінності:1)всі діти можуть навчатися;2)вдосконалення освітніх структур;3)динамічний прогрес. Принципи:1)цінність людини не залежить від її здібностей і діяльність;2)кожна людина здатна відчувати і думати;3)має право на спілкування;4)адаптація системи до потреб дитини;5)підтримка і дружба ровесників;6)залучення батьків;7)складність завдань повинно відповідати здібностей дитини. Супровід інкл.навчання.Дітям потрібна певна додаткова допомога(психолог,соц.педагог,корекційний педагог,логопед,фіз.терапевт) Функції і.о.:правова,соціалізація,виховна,освітня,економічна. 3)1.Недостатній контроль за дітьми по дорозі в школу та додому. 2.Незнання правил дорожнього руху та поведінки на вулиці,навмисне нехтування цими правилами. 3.Ігри на проїзній частині вулиці. 4.Недостатнє охоплення дітей позашкільною навчально-виховною та розважальною роботою,недостатній контроль за дітьми під час дозвілля.
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам. 2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу 3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях 1. Порушення правил організації занять. - Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено; - Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу; - Самовільне доступ до снарядів і тренажерів; - Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою; - Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.Тетьоха
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам. 2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу 3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях 1. Порушення правил організації занять. - Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено; - Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу; - Самовільне доступ до снарядів і тренажерів; - Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою; - Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.Тищенко
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам. 2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу 3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях 1. Порушення правил організації занять. - Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено; - Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу; - Самовільне доступ до снарядів і тренажерів; - Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою; - Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.Корякіна
- світлового й температурного режиму (світло має бути не менше, ніж 50 люксів на рівні підлоги; температура в залі – не менше ніж 15–17º С);
- чистоти та сухості підлоги (вода на підлозі, сміття тощо);
- немає притоку свіжого повітря (необхідно провітрювання до й після кожного заняття).
2. Непідготовленість місць занять і несистематична перевірка спортивних приладів:гімнастичні мати мають бути укладені не тільки на місцях зіскоку, а й на місцях можливого падіння того, хто займається на приладі;
- перевірку спортивних приладів необхідно проводити не епізодично, а перед кожним заняттям і спортивним змаганням; один раз на рік складати акт перевірки справності обладнання відповідно до вимог;
3. Недоліки в організації занять:
- відсутність розминки;
- спрямування уваги тих, хто займається, на другорядні речі;
- розподіл учнів на групи без урахування рівня їх підготовленості (фізичної, технічної, методичної);
- несистематичне та неорганізоване відвідування занять.
4. Порушення методики й недотримання принципів навчання (60% усіх
травм):недооцінення значення розминки; рівня фізичної підготовленості;
- швидкій перехід від легких (простих) вправ до складних (відсутність або майже відсутність алгоритму навчання);
- недостатня інформація щодо технічних характеристик рухових дій, що розучуються;
- відсутність індивідуального та диференційованого підходу;
- порушення принципів доступності, систематичності та регулярності занять.
5. Недостатня виховна робота з учнями:
- відсутність відповідальності та свідомого ставлення до занять;
- нетовариське ставлення один до одного;
- сторонні розмови та використання мобільних телефонів, які відволікають і знижують зосередженість учнів;
- кепкування, сміх, недоречні репліки;
- відсутність спортивного одягу та взуття, наявність прикрас (браслетів, ланцюжків, великих сережок), розпущеного довгого волосся тощо;
- недотримання особистої гігієни.
6. Недооцінення або невірне використання прийомів страховки:
- неправильне обране місце для страховки та допомоги;
- переоцінка того, хто виконує гімнастичну вправу, своїх можливостей;
- погана реакція того, хто страхує, на необхідність швидкого надання допомоги.
7. Відсутність систематичного медичного контролю та самоконтролю:
- ігнорування системи лікарсько-педагогічного контролю;
- заняття гімнастикою у хворобливому стані, з недолікованими травмами;
- заняття в стані перевтоми або порушення режиму (недоспав, добре поїв, перепив тощо).
2.Робота з аутичними дітьми починається з найелементарніших завдань: 1. Вчити дітей спостерігати за предметно-ігровими діями дорослого і відтворювати їх за підтримки дорослого, наслідуючи його дій. 2. Вчити дітей обігравати іграшки. 3. Виховувати у дітей інтерес до виконання предметно-ігрових дій за наслідуванням і показом дій дорослого. 4. Виховувати у дітей емоційне ставлення до предмету або іграшки, яка обігрується. 5. Виховувати у дітей інтерес до рухливих ігор. 6. Вчити дітей брати участь в інсценуваннях епізодів знайомих казок. 7. Вчити дітей грати поруч, не заважаючи один одному.
3.Причини виникнення травм: Незадовільний стан залу або площадки для занять спортом, а також обладнання, одягу і взуття. Неправильна організація змагань і тренувальних занять. Погані метеорологічні і санітарно-гігієнічні умови проведення змагань і занять. Неналежний лікарський контроль. Порушення дисципліни і встановлених правил спортсменами під час тренувань або змагань також відносяться до причин виникнення спортивних травм. Єфименко.
1) 1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам. 2) Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами. 3) Основні причини травм опорно-рухового апарату в самбістів: неправильна організація навчально-тренувального процесу й змагань загалом, методичні похибки, порушення правил самбістами під час тренувань і змагань, технічно неправильне застосування прийомів.
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
ОтветитьУдалить1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
ОтветитьУдалить1. Порушення правил організації занять.
- Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено;
- Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу;
- Самовільне доступ до снарядів і тренажерів;
- Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою;
- Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.
2. Порушення в методиці викладання
- Форсоване навчання складним, пов'язаних з ризиком і психологічними труднощами для дитини, вправам без достатньої його підготовленості;
- Надмірне навантаження на дитину в ході заняття, пов'язане з цим значне стомлення, що приводить до зниження концентрації уваги;
- Зайве емоційне збудження, викликане виконанням південних вправ, ігор, естафет.
3. Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу.
- Недостатня освітленість залу або площадки для занять;
- Відсутність вентиляції;
- Незручна, що сковує рухи і утрудняє теплообмін одяг;
- Слизька шкіряна або пластикова жорстка підошва взуття, високий каблук, незавязанние шнурки;
- Сторонні предмети, що колють на одязі або в кишенях (значки, шпильки, шпильки, дрібні іграшки і т.п.).
- Намиста, ланцюжки, тасьми, що зав'язуються на шиї; довгі, не прибрані в косу чи не підібрані на гумку волосся у дівчаток;
- Очки у погано бачать дітей, які не закріплені на потилиці гумкою.
4. Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням.
- Надмірність навантаження для дітей, які нещодавно перенесли захворювання;
- Відсутність систематичної (2 рази на рік) диспансеризації дітей;
- Відсутність відомостей про хронічні захворювання і травмах.
5. Недооцінка значення страховки і допомоги.
- Неправильна страховка чи її відсутність при виконанні складних вправ на гімнастичних снарядах, основних видах рухів, опорних стрибках, акробатики;
- Відсутність матів під снарядами й тренажерами.
6. Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання.
- Малі розміри залу або площадки для занять;
- Нерівності підлоги, розщеплені мостини, незакріплені мостини паркету;
- Несправність килимового покриття і матів (розриви, що розійшлися шви) і відсутність його надійного кріплення до підлоги;
- Несправність снарядів і тренажерів, ненадійність кріплення, розпущеність сполук, незатягнутим гайки, що стирчать болти і шурупи;
- Неправильна, зайво скупчена розстановка снарядів і тренажерів, при якій діти заважають один одному виконувати вправи;
- Погано закріплені і несправні електричні вимикачі, розетки;
- Низько повішені декоративні рослини, прикраси, світильники;
- Відсутність захисних сіток на вентиляторах, до яких можуть дотягнутися діти;
- Розташування магнітофона чи програвача в доступному для дітей місці;
- Колони і виступи, не оббиті м'яким матеріалом;
- Відсутність яскравих наклейок на скляних дверях на рівні очей дитини;
- Вільний доступ дітей до вікон, відкритим для провітрювання;
- Відсутність телефону у доступному місці;
- Відсутність в легкодоступному місці аптечки першої медичної допомоги.
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
ОтветитьУдалить1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
1. Порушення правил організації занять.
2. Порушення в методиці викладання
3. Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу.
4. Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням.
5. Недооцінка значення страховки і допомоги.
6. Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання.
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
ОтветитьУдалить1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
. Порушення правил організації занять
. Порушення в методиці викладання
. Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу.
. Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням.
. Недооцінка значення страховки і допомоги.
. Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання.
Муратова
1)1.Порушення правил організації занять.
ОтветитьУдалить2.Порушення в методиці викладання.
3.Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу.
4.Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням.
5.Недооцінка значення страховки і допомоги.
6.Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання.
2)Інклюзивна освіта — це комплексний процес,забезпечення рівного типу до якісної освіти дітям з особливими потребами.
Цінності:1)всі діти можуть навчатися;2)вдосконалення освітніх структур;3)динамічний прогрес.
Принципи:1)цінність людини не залежить від її здібностей і діяльність;2)кожна людина здатна відчувати і думати;3)має право на спілкування;4)адаптація системи до потреб дитини;5)підтримка і дружба ровесників;6)залучення батьків;7)складність завдань повинно відповідати здібностей дитини.
Супровід інкл.навчання.Дітям потрібна певна додаткова допомога(психолог,соц.педагог,корекційний педагог,логопед,фіз.терапевт)
Функції і.о.:правова,соціалізація,виховна,освітня,економічна.
3)1.Недостатній контроль за дітьми по дорозі в школу та додому.
2.Незнання правил дорожнього руху та поведінки на вулиці,навмисне нехтування цими правилами.
3.Ігри на проїзній частині вулиці.
4.Недостатнє охоплення дітей позашкільною навчально-виховною та розважальною роботою,недостатній контроль за дітьми під час дозвілля.
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
ОтветитьУдалить1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу
3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
1. Порушення правил організації занять.
- Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено;
- Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу;
- Самовільне доступ до снарядів і тренажерів;
- Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою;
- Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.Тетьоха
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
ОтветитьУдалить1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу
3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
1. Порушення правил організації занять.
- Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено;
- Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу;
- Самовільне доступ до снарядів і тренажерів;
- Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою;
- Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.Тищенко
1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
ОтветитьУдалить1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу
3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
1. Порушення правил організації занять.
- Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено;
- Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу;
- Самовільне доступ до снарядів і тренажерів;
- Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою;
- Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.Корякіна
1.Головними причинами травматизму є:
ОтветитьУдалить1.Порушення санітарно-гігієнічних умов:
- світлового й температурного режиму (світло має бути не менше, ніж 50 люксів на рівні підлоги; температура в залі – не менше ніж 15–17º С);
- чистоти та сухості підлоги (вода на підлозі, сміття тощо);
- немає притоку свіжого повітря (необхідно провітрювання до й після кожного заняття).
2. Непідготовленість місць занять і несистематична перевірка спортивних приладів:гімнастичні мати мають бути укладені не тільки на місцях зіскоку, а й на місцях можливого падіння того, хто займається на приладі;
- перевірку спортивних приладів необхідно проводити не епізодично, а перед кожним заняттям і спортивним змаганням; один раз на рік складати акт перевірки справності обладнання відповідно до вимог;
3. Недоліки в організації занять:
- відсутність розминки;
- спрямування уваги тих, хто займається, на другорядні речі;
- розподіл учнів на групи без урахування рівня їх підготовленості (фізичної, технічної, методичної);
- несистематичне та неорганізоване відвідування занять.
4. Порушення методики й недотримання принципів навчання (60% усіх
травм):недооцінення значення розминки; рівня фізичної підготовленості;
- швидкій перехід від легких (простих) вправ до складних (відсутність або майже відсутність алгоритму навчання);
- недостатня інформація щодо технічних характеристик рухових дій, що розучуються;
- відсутність індивідуального та диференційованого підходу;
- порушення принципів доступності, систематичності та регулярності занять.
5. Недостатня виховна робота з учнями:
- відсутність відповідальності та свідомого ставлення до занять;
- нетовариське ставлення один до одного;
- сторонні розмови та використання мобільних телефонів, які відволікають і знижують зосередженість учнів;
- кепкування, сміх, недоречні репліки;
- відсутність спортивного одягу та взуття, наявність прикрас (браслетів, ланцюжків, великих сережок), розпущеного довгого волосся тощо;
- недотримання особистої гігієни.
6. Недооцінення або невірне використання прийомів страховки:
- неправильне обране місце для страховки та допомоги;
- переоцінка того, хто виконує гімнастичну вправу, своїх можливостей;
- погана реакція того, хто страхує, на необхідність швидкого надання допомоги.
7. Відсутність систематичного медичного контролю та самоконтролю:
- ігнорування системи лікарсько-педагогічного контролю;
- заняття гімнастикою у хворобливому стані, з недолікованими травмами;
- заняття в стані перевтоми або порушення режиму (недоспав, добре поїв, перепив тощо).
2.Робота з аутичними дітьми починається з найелементарніших завдань:
1. Вчити дітей спостерігати за предметно-ігровими діями дорослого і відтворювати їх за підтримки дорослого, наслідуючи його дій.
2. Вчити дітей обігравати іграшки.
3. Виховувати у дітей інтерес до виконання предметно-ігрових дій за наслідуванням і показом дій дорослого.
4. Виховувати у дітей емоційне ставлення до предмету або іграшки, яка обігрується.
5. Виховувати у дітей інтерес до рухливих ігор.
6. Вчити дітей брати участь в інсценуваннях епізодів знайомих казок.
7. Вчити дітей грати поруч, не заважаючи один одному.
3.Причини виникнення травм: Незадовільний стан залу або площадки для занять спортом, а також обладнання, одягу і взуття. Неправильна організація змагань і тренувальних занять. Погані метеорологічні і санітарно-гігієнічні умови проведення змагань і занять. Неналежний лікарський контроль. Порушення дисципліни і встановлених правил спортсменами під час тренувань або змагань також відносяться до причин виникнення спортивних травм.
Єфименко.
1) 1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
ОтветитьУдалить2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
2) Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
3) Основні причини травм опорно-рухового апарату в самбістів: неправильна організація навчально-тренувального процесу й змагань загалом, методичні похибки, порушення правил самбістами під час тренувань і змагань, технічно неправильне застосування прийомів.