понедельник, 27 апреля 2020 г.

Дистанційний тиждень - 04.05.2020

Контроль модуля.

Відповісті на питання:
1. Основні причини травматизму на заняттях гімнастикою.
2.Інклюзивна освіта в ЗДО.
3. Основні причини  виникнення травм.


Відповіді залишаємо в коментарях.

10 комментариев:

  1. 1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:

    1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.

    2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.

    3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.

    4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.

    5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.

    6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.

    7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
    2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.

    ОтветитьУдалить
  2. 3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
    1. Порушення правил організації занять.
    - Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено;
    - Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу;
    - Самовільне доступ до снарядів і тренажерів;
    - Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою;
    - Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.
    2. Порушення в методиці викладання
    - Форсоване навчання складним, пов'язаних з ризиком і психологічними труднощами для дитини, вправам без достатньої його підготовленості;
    - Надмірне навантаження на дитину в ході заняття, пов'язане з цим значне стомлення, що приводить до зниження концентрації уваги;
    - Зайве емоційне збудження, викликане виконанням південних вправ, ігор, естафет.
    3. Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу.
    - Недостатня освітленість залу або площадки для занять;
    - Відсутність вентиляції;
    - Незручна, що сковує рухи і утрудняє теплообмін одяг;
    - Слизька шкіряна або пластикова жорстка підошва взуття, високий каблук, незавязанние шнурки;
    - Сторонні предмети, що колють на одязі або в кишенях (значки, шпильки, шпильки, дрібні іграшки і т.п.).
    - Намиста, ланцюжки, тасьми, що зав'язуються на шиї; довгі, не прибрані в косу чи не підібрані на гумку волосся у дівчаток;
    - Очки у погано бачать дітей, які не закріплені на потилиці гумкою.
    4. Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням.
    - Надмірність навантаження для дітей, які нещодавно перенесли захворювання;
    - Відсутність систематичної (2 рази на рік) диспансеризації дітей;
    - Відсутність відомостей про хронічні захворювання і травмах.
    5. Недооцінка значення страховки і допомоги.
    - Неправильна страховка чи її відсутність при виконанні складних вправ на гімнастичних снарядах, основних видах рухів, опорних стрибках, акробатики;
    - Відсутність матів під снарядами й тренажерами.
    6. Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання.
    - Малі розміри залу або площадки для занять;
    - Нерівності підлоги, розщеплені мостини, незакріплені мостини паркету;
    - Несправність килимового покриття і матів (розриви, що розійшлися шви) і відсутність його надійного кріплення до підлоги;
    - Несправність снарядів і тренажерів, ненадійність кріплення, розпущеність сполук, незатягнутим гайки, що стирчать болти і шурупи;
    - Неправильна, зайво скупчена розстановка снарядів і тренажерів, при якій діти заважають один одному виконувати вправи;
    - Погано закріплені і несправні електричні вимикачі, розетки;
    - Низько повішені декоративні рослини, прикраси, світильники;
    - Відсутність захисних сіток на вентиляторах, до яких можуть дотягнутися діти;
    - Розташування магнітофона чи програвача в доступному для дітей місці;
    - Колони і виступи, не оббиті м'яким матеріалом;
    - Відсутність яскравих наклейок на скляних дверях на рівні очей дитини;
    - Вільний доступ дітей до вікон, відкритим для провітрювання;
    - Відсутність телефону у доступному місці;
    - Відсутність в легкодоступному місці аптечки першої медичної допомоги.

    ОтветитьУдалить
  3. 1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
    1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
    2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
    3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
    4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
    5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
    6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
    7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
    2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
    3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
    1. Порушення правил організації занять.
    2. Порушення в методиці викладання
    3. Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу.
    4. Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням.
    5. Недооцінка значення страховки і допомоги.
    6. Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання.

    ОтветитьУдалить
  4. 1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:
    1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.
    2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.
    3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.
    4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.
    5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.
    6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.
    7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.

    2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.

    3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
    . Порушення правил організації занять

    . Порушення в методиці викладання
    . Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу.
    . Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням.
    . Недооцінка значення страховки і допомоги.
    . Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання.
    Муратова

    ОтветитьУдалить
  5. 1)1.Порушення правил організації занять.
    2.Порушення в методиці викладання.
    3.Порушення санітарно-гігієнічних умов і форми одягу.
    4.Відсутність систематичного лікарського контролю над фізичним вихованням.
    5.Недооцінка значення страховки і допомоги.
    6.Порушення техніки безпеки, незадовільний стан місць занять, інвентаря, обладнання.
    2)Інклюзивна освіта — це комплексний процес,забезпечення рівного типу до якісної освіти дітям з особливими потребами.
    Цінності:1)всі діти можуть навчатися;2)вдосконалення освітніх структур;3)динамічний прогрес.
    Принципи:1)цінність людини не залежить від її здібностей і діяльність;2)кожна людина здатна відчувати і думати;3)має право на спілкування;4)адаптація системи до потреб дитини;5)підтримка і дружба ровесників;6)залучення батьків;7)складність завдань повинно відповідати здібностей дитини.
    Супровід інкл.навчання.Дітям потрібна певна додаткова допомога(психолог,соц.педагог,корекційний педагог,логопед,фіз.терапевт)
    Функції і.о.:правова,соціалізація,виховна,освітня,економічна.
    3)1.Недостатній контроль за дітьми по дорозі в школу та додому.
    2.Незнання правил дорожнього руху та поведінки на вулиці,навмисне нехтування цими правилами.
    3.Ігри на проїзній частині вулиці.
    4.Недостатнє охоплення дітей позашкільною навчально-виховною та розважальною роботою,недостатній контроль за дітьми під час дозвілля.

    ОтветитьУдалить
  6. 1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:

    1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.

    2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.

    3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.

    4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.

    5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.

    6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.

    7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
    2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу
    3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
    1. Порушення правил організації занять.
    - Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено;
    - Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу;
    - Самовільне доступ до снарядів і тренажерів;
    - Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою;
    - Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.Тетьоха

    ОтветитьУдалить
  7. 1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:

    1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.

    2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.

    3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.

    4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.

    5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.

    6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.

    7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
    2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу
    3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
    1. Порушення правил організації занять.
    - Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено;
    - Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу;
    - Самовільне доступ до снарядів і тренажерів;
    - Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою;
    - Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.Тищенко

    ОтветитьУдалить
  8. 1)Основні причини травм трапляються на заняттях і змага,з гімнастики:

    1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.

    2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.

    3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.

    4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.

    5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.

    6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.

    7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
    2)Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу
    3)Основні причини травматизму дітей у дошкільних освітніх установах на фізкультурних заняттях
    1. Порушення правил організації занять.
    - Проведення занять з великим числом дітей на одного викладача, ніж передбачено;
    - Знаходження дітей у залі без нагляду викладача і неорганізований вхід, і вихід з залу;
    - Самовільне доступ до снарядів і тренажерів;
    - Неправильний вибір викладачем місця при проведенні заняття, коли частина дітей перебуває поза його увагою;
    - Недостатні інтервал і дистанція між дітьми при виконанні групових вправ.Корякіна

    ОтветитьУдалить
  9. 1.Головними причинами травматизму є:

    1.Порушення санітарно-гігієнічних умов:

    - світлового й температурного режиму (світло має бути не менше, ніж 50 люксів на рівні підлоги; температура в залі – не менше ніж 15–17º С);

    - чистоти та сухості підлоги (вода на підлозі, сміття тощо);

    - немає притоку свіжого повітря (необхідно провітрювання до й після кожного заняття).

    2. Непідготовленість місць занять і несистематична перевірка спортивних приладів:гімнастичні мати мають бути укладені не тільки на місцях зіскоку, а й на місцях можливого падіння того, хто займається на приладі;

    - перевірку спортивних приладів необхідно проводити не епізодично, а перед кожним заняттям і спортивним змаганням; один раз на рік складати акт перевірки справності обладнання відповідно до вимог;

    3. Недоліки в організації занять:

    - відсутність розминки;

    - спрямування уваги тих, хто займається, на другорядні речі;

    - розподіл учнів на групи без урахування рівня їх підготовленості (фізичної, технічної, методичної);

    - несистематичне та неорганізоване відвідування занять.

    4. Порушення методики й недотримання принципів навчання (60% усіх

    травм):недооцінення значення розминки; рівня фізичної підготовленості;

    - швидкій перехід від легких (простих) вправ до складних (відсутність або майже відсутність алгоритму навчання);

    - недостатня інформація щодо технічних характеристик рухових дій, що розучуються;

    - відсутність індивідуального та диференційованого підходу;

    - порушення принципів доступності, систематичності та регулярності занять.

    5. Недостатня виховна робота з учнями:

    - відсутність відповідальності та свідомого ставлення до занять;

    - нетовариське ставлення один до одного;

    - сторонні розмови та використання мобільних телефонів, які відволікають і знижують зосередженість учнів;

    - кепкування, сміх, недоречні репліки;

    - відсутність спортивного одягу та взуття, наявність прикрас (браслетів, ланцюжків, великих сережок), розпущеного довгого волосся тощо;

    - недотримання особистої гігієни.

    6. Недооцінення або невірне використання прийомів страховки:

    - неправильне обране місце для страховки та допомоги;

    - переоцінка того, хто виконує гімнастичну вправу, своїх можливостей;

    - погана реакція того, хто страхує, на необхідність швидкого надання допомоги.

    7. Відсутність систематичного медичного контролю та самоконтролю:

    - ігнорування системи лікарсько-педагогічного контролю;

    - заняття гімнастикою у хворобливому стані, з недолікованими травмами;

    - заняття в стані перевтоми або порушення режиму (недоспав, добре поїв, перепив тощо).

    2.Робота з аутичними дітьми починається з найелементарніших завдань:
    1. Вчити дітей спостерігати за предметно-ігровими діями дорослого і відтворювати їх за підтримки дорослого, наслідуючи його дій.
    2. Вчити дітей обігравати іграшки.
    3. Виховувати у дітей інтерес до виконання предметно-ігрових дій за наслідуванням і показом дій дорослого.
    4. Виховувати у дітей емоційне ставлення до предмету або іграшки, яка обігрується.
    5. Виховувати у дітей інтерес до рухливих ігор.
    6. Вчити дітей брати участь в інсценуваннях епізодів знайомих казок.
    7. Вчити дітей грати поруч, не заважаючи один одному.

    3.Причини виникнення травм: Незадовільний стан залу або площадки для занять спортом, а також обладнання, одягу і взуття. Неправильна організація змагань і тренувальних занять. Погані метеорологічні і санітарно-гігієнічні умови проведення змагань і занять. Неналежний лікарський контроль. Порушення дисципліни і встановлених правил спортсменами під час тренувань або змагань також відносяться до причин виникнення спортивних травм.
    Єфименко.

    ОтветитьУдалить
  10. 1) 1.Недодержання правил організації занять і змагань з гімнастики.

    2.Порушення методики і принципів навчання та тренування.

    3.Недостатній рівень виховної роботи серед гімнастів.

    4.Недооцінка або неправильне застосування прийомів страхування і допомоги під час виконання.

    5.Відсутність регулярного лікарського контролю і самоконтролю за станом здоров’я спортсменів.

    6.Порушення певних вимог щодо підготовки місць занять або змагань і відсутність регулярної перевірки стану спортивного устаткування та інвентаря.

    7.Невідповідність одягу і взуття спортивним вимогам.
    2) Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами, зокрема дитини з особливостями психофізичного розвитку, в умовах загальноосвітнього закладу . Інклюзивне навчання забезпечує доступ до освіти дітей з особливими потребами у загальноосвітніх школах за рахунок застосування методів навчання, що враховують індивідуальні особливості таких дітей. В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей; забезпечує рівноцінне ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.
    3) Основні причини травм опорно-рухового апарату в самбістів: неправильна організація навчально-тренувального процесу й змагань загалом, методичні похибки, порушення правил самбістами під час тренувань і змагань, технічно неправильне застосування прийомів.

    ОтветитьУдалить