четверг, 7 ноября 2019 г.

Вправи дитячої мімічної гімнастики

Використання мімічної гімнастики при проведенні логопедичних занять є невід’ємною частиною роботи з постановки й коректуванню звуків у дітей з різними порушеннями вимови (недостатній розвиток мови, затримка мовного розвитку, дизартрія, заїкуватість). Мімічна гімнастика для дітей і артикуляційні вправи, які використовують у роботі з дітьми дошкільного віку логопеди, дають можливість підготувати м’язи й нервові закінчення для подальшої роботи з постановки звуків, чіткої дикції, більш точних рухів артикуляційного апарата під час мови. Допомагають не допустити розвиток неприродних артикуляційних рухів, дозволяють розслабити мускулатуру обличчя, тренують володіння й керування м’язами язика, губ, піднебіння. Ці цілі переслідують як статичні, так і динамічні вправи.
Для одержання хорошого результату необхідно дотримуватися ряду рекомендацій:
  • усі вправи виконувати перед дзеркалом. В ідеалі — це повинне бути велике дзеркало, у якім дитина буде бачити й себе, і логопеда;
  • акцентувати увагу під час виконання вправи тільки на одній групі м’язів;
  • вправи виконувати плавно, ритмічно й спокійно, не роблячи значних зусиль.
Хлопчик

Комментариев нет:

Отправить комментарий